Prezentujte svůj hotel v dobrém světle
Sice platí pořekadlo, že každá reklama je dobrá, ale pokud nemáte dobře zvládnutou marketingovou komunikaci, špatná reklama vám v byznyse nepomůže a jedině vám uškodí. Odstraňte drobnosti, které mohou návštěvníkům vašeho hotelu vadit, a nedávejte zbytečně příležitost pro negativní hodnocení.
K úspěchu stačí velmi málo
Mějte na recepci vždy uklizeno a vyzdobte si ji plexi stojánky s vizitkami. Téměř každý si působivou vizitku vezme během čekání na vydání klíčů od pokoje a schová si ji. Při plánování příští dovolené a pohledu do peněženky uvidí vaši vizitku a vzpomene si na krásně strávené chvilky ve vašem hotelu.
Každý z nás se potřebuje obout
Nepodceňujte ani vybavení pokojů. Každý ocení čisté hotelové povlečení stejně jako takovou drobnost, kterou je lžíce na boty. Ne každý se může a chce ohýbat při obouvání, proto neházejte ubytovaným hostům klacky pod nohy.